Vi må ha en liten dugnad igjen, beklager kort varsel, men det trengs noen hjelpende hender.
God stemning, greit vær og Hole in One!
Idag avholdt vi Påskescramble turnering på golfbanen.
Dugnad på onsdag
Banemester Bjørn inviterer til dugnad på onsdag.
40 på startstreken!
Da har vi avholdt åpningsturnering med 40 spillere på startstreken🏌🏼♂️🏌🏼♀️🏆.
Banen er klar!
En dugnadsgjeng har stått på ute på golfbanen, og nå er den klar for å åpnes.
Vi starter med dugnad
Våren er kommet og banen er snøfri og telen har sluppet taket, og vi må begynne å tenke på gjøre banen klar for sesongstart.
Vi åpner den nye simulatoren
Lørdag inviterer vi alle medlemmene til åpning av vår nye simulator.